۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

!!!!!!!




وقتی‌ راجع به بد حجابی و گشت و جریمه می‌خونم، نمیدونم بخندم یا گریه کنم!

میگیم احمدی و خامنه‌ای بد، اینایی که تو خیابون باتوم و قبض به دستند اینا کی‌ اند؟ از مردم نیستند؟

یه روزی بحثی‌ بود تو خونمون بین بابام و دوستاش ،که داشتند بحث میکردند سر اینکه انقلاب ایران کار انگلیس‌ها بود یا کار مردم،یکی‌ از دوست‌های بابام که تا اون لحظه ساکت بود ،یهوی شروع کرد به حرف زدن و گفت:

"آقا اشتباه مردم رو تقصیر دولت دیگه نندازید.اگر هم بشه یه تقصیر رو گردن دولت انگلیس انداخت،اون هم برمیگرده به زمانی‌ که تو ذهن (اکثریت)مردم ایران جا انداختند که باید حکومت دینی داشته باشند!"

الان میفهمم کاملا درست بود ...
وقتی‌ یه چیزی رو تو ذهن یک ملت جا انداختند،تغییرش سخته..
الان می‌تونم با خیال راحت بگم مردم زیادی با این دولت مخالفند،اما با اینکه دین از سیاست جدا باشه،شک دارم!

۵ نظر:

  1. سلام
    دختر متفکری به نظر می رسی اما با زاویه دیدی کاملا متفاوت.. بدم نمیاد بیای و با یه زاویه دید دیگه هم آشنا بشی..

    پاسخحذف
  2. آوین جان حالت چطوره چه خبرا سر حالی دلم برات تنگ شده بیا که تولدمه

    پاسخحذف
  3. اونی که واسه همه دنیا جکه واسه ما خاطره است،بعله عینک رو سر باشه جریمه داره عزیزم،منم فک میکنم انگلیس تو انقلاب ایران نقش داشت ولی میگن بعدا خمینی زیاد تحویل نگرفته و سر کشی کرده،منم شنیدم

    پاسخحذف
  4. دمت گرم آبجی فهیم. منم می گم این مردم الاغ به این مرتیکه رای دادن. حالا یه خرده هم رای دزدید. ولی خودمونیم دیگه... کسی که نیست... رای دادن.
    خانه از پای بست ویران است.

    پاسخحذف
  5. دوست عزیز صحبت من از " انقلاب" از انقلاب ۳۰ سال پیش مردم بود،اگر نه در تقلب سال پیش انتخابات هیچ شکی‌ ندارم،اگر یک دولت از طرف مردم انتخاب شده باشه ،نیازی به کشتن تظاهر کنندگان نداره....بدرود

    پاسخحذف