۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

چه کسی بر اندامت چاقو کشید؟

چه کسی بر اندامت چاقو کشید؟
چه کسی بر آن تبر زد؟
آیا برگ های ابریشمینت تاراج کولاک ها شدند؟
آیا بازوان ظریفت هیمه ی اجاق ها شدند؟
از طالع تلخت قهر کردی آیا؟
کنده ی زیبای بی سر
هر چند تو را از بلندی ها بر زمین زدند
شکوه و زاری نکن
نه نامها نه چاقو ها نه تبرهاشان
هیچ کدام نمی ماند
اما بلندی هایی که تو بر آنها زیستی
همیشه می ماند

رامیز روشن/آذربایجان


Who scratched your body with knife?
Whose axe toppled you down? / Were your silken leaves plundered by the tempest?
Were your tender arms burnt in the stove? / Are you crossed with your bitter destiny?
You the beautiful beheaded log Although you were brought down from the heights
Don't moan / Because the names,scratches and axes will vanish / But the heights will live on.

Ramiz Roshan (Azarbaijan
)


خبر شنیدن ۵ اعدام امروز من رو شک زده کرد!

مطمئن باشید در آینده نامی‌ از اعدام کنند‌ها نخواهد ماند...اما از شجاعت اعدام شده‌ها آری...

۳ نظر:

  1. سلام آوین عزیزم مجله ما یه ماهنامه اقتصادی و صنعتیه بنام صنعت فراگیر که من توش آبدارچیم هه هه هه
    آره منم با اسم مهر آسا حال میکنم چون به آئین میترائیسم هم وابسته است
    مواظب خودت باش

    پاسخحذف
  2. اما من برعکس فکر می کنم هم شجاعت از دست رفته ها باقی می مونه و هم ننگ ظالمان... تا ابد.

    پاسخحذف
  3. سلام آوین عزیز،

    به صورت اتفاقی با وبلاگ قبلیت در پرشین بلاگ آشنا شدم اما دیدم این وبلاگ فیلتر شده !! با انتی فیلتر رفتم دیدم خود پرشین بلاگ هم اون رو بسته!!! در گوگل کلی سرچ کردم اما چیزی پیدا نشد!! بالاخره با کمی فکر به این نتیجه رسیدم که حتمآ با همین نام وبلاگی در سرویس های دیگه ساختی D:
    همه رو تست کردم تا به اینجا رسیدم!!! خودم هم دلیل این همه گشتن رو نمیدونم !!! اما از آشنایی با تو و روحیاتت خوشحال میشم.
    امید از ایران

    پاسخحذف