۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

حال امروز ایران

حجاب..حجاب..حجاب..

این شده بحث امروز جامعه ایران!

بالاخره باید یه جوری افکار رو منحرف کرد که یادشون بره چی‌ داره تو سیاست می‌گذره دیگه!

جالبه همشون در دفاع از حجاب تو حرفاشون میگن "اگه خانمهای ایرانی‌ رو آزاد بگذارند ،ایران به اروپا تبدیل میشود!"

ای الهی قربونتون بشم که از اروپا فقط بی‌ حجابیشون رو دیدید!

از آزادی بیان و آزادی دینشون که حرفی‌ نمیزنید! فقط همون بی‌ حجابی چون الان این به نفعتونه!

والا ما که اینجا ۴ ساله دانشجوییم با اینکه حجاب آزاده اما ندیدیم کسی‌ تو دانشگاه با دامن مینی ژوب بیاد،در صورتیکه اگر بیان هم کسی‌ بهشون چیزی نمی‌گه!..

بله آقا جان اینجا اگه بهشون آزادی دادند در کنارش بهشون آگاهی‌ هم دادند ...اما شما که به نفعت نیست به مردم آگاهی‌ بدی! چون اگه آگاهی‌ بدی اول از همه خودت باید بگی‌

"بای بای"

بله اینه حال امروز ایران!....به امید ایرانی‌ آزاد و آگاه برای تمام ایرانیان نه فقط طرفداران آقای ا.ن.!

۱ نظر:

  1. سلام بر آوین عزیز

    آوین خانوم خیلی وقته سراغی نمی گیرید از رفقا!
    الحق که خوب وارد مساله حجاب شدی،ولی این برخورد برای تحمیل حجاب رو من وقتی فکر میکنم می بینم که واقعا خود کسانی هم که وایسادن دارن شعار میدن چنین و چنان نمیدونن اصلا فلسفه اش چیه؟

    واقعا خدا نیاز داشت که من و زنهای مسلمون چادر سرمون کنیم،یا اگر حکم حجاب این مدلی بود واقعا تموم بشریت غیر از چند ده هزار تا خواهر و مادر محترمی که واقعا تو ایران هنوز اعتقاد دارند به چادر و اون نرم مورد قبول حکومت در پوشش، واقعا خدا هیچکس رو تایید نمیکنه روی این کره خاک؟!

    راستش من ضد حجاب نیستم، اما نمیدونم چرا بعضیا خیال کردن حجاب رو مردها باید تعیین کنند چی باشه؟!!! مگه خانوما عقب افتاده اند؟

    دو تا مطلب خوندنی آپ کردم که چشم انتظار حضور سبزت هستم بخونی و نظرت رو برام بنویسی، خستگیم دربیاد: یکی مصاحبه فائزه هاشمی با مدرسه فمینیستی و یکی هم نامه ای از یک دوست مظلومم که بخاطر فعالیت های انسان دوستانه اش، محارب شده و از ایران رفته ولی هنوز دغدغه دوستان و هموطناش رو داره و تو این نامه به خامنه ای سعی کرده چشمای خامنه ای رو باز کنه!

    اگه به سهم خودت بتونی در انتشار این نامه کمکی هم بکنی جای دوری نمیره، بیا پیشم!

    پاسخحذف