۱۳۸۹ مرداد ۷, پنجشنبه

از این ور و اون ور



_این مقایسه پولی‌ رو دیدم و آی‌ دلم سوخت! از اینکه چرا مادر پدر هامون به جای انقلاب به فکر دیگه‌ای نیفتادند؟

مطمئن بودند شاه رو نمیخوان،اما دقت کردند کی‌ داره میاد بعدش؟ این همه انقلاب به نتیجه اش می‌ارزید؟

_هر روز صبح قطار میگیرم برای اومدن به دانشگاه،شهری که توش زندگی‌ می‌کنم ۸۰ کیلومتر با دانشگاه فاصله داره و من این مسیر رو با یک قطار سریع در عرض ۳۵ دقیقه طی‌ می‌کنم،امروز با خودم فکر می‌کردم کی‌ میشه تو ایران هم رفت و آمد بین شهر‌های کوچیک و روستاها با شهر‌های بزرگ اینقدر راحت و سریع بشه،اینجا هر جای کشور که باشی‌ رفت و آمد به شهر رو راحت کردند،همه امکانات هم از اینترنت گرفته تا امکانات تفریحی به شهر‌های کوچیک و روستاها دادند ،کسی‌ آرزو نداره تو شهر‌های بزرگ زندگی‌ کنه،بر عکس خیلی‌‌ها آرزو دارن تو شهر‌های کوچیک زندگی‌ کنند که هوای سالم تری داره...

البته از دولت ما که از وجود نت در شهر هم می‌ترسه،چطور میشه انتظار داشت اینترنت به روستاها برسه؟
واسه دولتی که از مردم نباشه،هر چی‌ مردم بیسواد تر بمونن و ارتباط شون باهم کمتر باشه بهتره!
و اینه سیاست دولت فعلی‌ ما..

مثل همیشه به امید ایرانی‌ آزاد و آگاه

۱ نظر:

  1. Salam Man Ba Ejaze Shomaro Link Kardam..Shoma Ham Age Dust Darid Mano Ba Esme Bisetun Link Konid..Khoshhah Misham be Blog e Man Sar Bezani

    پاسخحذف