۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

نظر در بلاگ

وقتی‌ تو بلاگ قبلی‌ می‌نوشتم ..خوب هر چند وقت یک بار کامنت‌های سرشار از احترام (!) هموطنان حامی‌ ولایت وارد لیست پیام هایمان میشد و ماهم سعی‌ میکردیم با کمال خونسردی و احترام جواب بدهیم (البته با ۱۰۰۰ زور و زحمت سعی‌ میکردیم!)

حالا الان با گشتی در بلاگ‌های دوستان میبینیم این مشکل فقط مال ما نیست،تازه فقط هم درباره بحث‌های سیاسی نیست....در خیلی‌ از موارد دوستان وقتی‌ مخالف نوشته نویسنده هستند ..شروع به فحاشی و توهین میکنند!!!

دوستان عزیز بلاگ نویس و بلاگ خون...

همین که یک بلاگ نویس قسمت نظراتش رو باز می‌گذره و شما راحت میتونید نظر بدید بدون تائید نویسنده...یعنی‌ این نویسنده قدم اول رو در زمینه دموکراسی در بلاگش رعایت کرده...

پس لطف کنید شما هم محترم باشید و همان نظر مخالف تان را هم با احترام بنویسید...

می‌گویند ایران با توجه به جمعیتش سومین کشور از لحاظ بلاگ نویسی در دنیاست...

اگر این چیز‌های کوچیک (به ظاهر کوچیک!) رو هم رعایت کنیم..دیگه می‌شه نور علا نور!

۲ نظر:

  1. مرسی که سر زدین
    موفق باشین

    پاسخحذف
  2. امیدوارم که این دفه بتونم کامنت بگذارم.
    کامنت من اینه که این بخش را بهتره خودتون در دست بگیرید. صحبت سر نظر موافق و مخالف هم نیست. گاهی کامنت های توهین آمیز نه در جهت متن یا خود آدم باشه که توهین به دیگرانه که خب اگر کسی مساله ای با کسی داره خودش بره وبلاگ بزنه و بنویسه. نه این که از دیوارهای دیگران برای نوشتن نظراتش استفاده کنه. تجربه نشون داده که بهتره اول شما کامنتو ببینی و بعدش نظر رو بپذیری. ایران و خارجم نداره. پاش بیافته خیلی ها بی ادفن.

    پاسخحذف